Grafično oblikovanje
Vizualno komuniciranje podjetij je eno izmed najbolj razširjenih komunikacij v poslovnem svetu. Glavni dejavnik vizualnega komuniciranja so grafični izdelki, ki nastajajo v ustvarjalnem procesu grafičnega oblikovanja. Grafično oblikovanje je del našega vsakdanjega življenja - napis na naši majici, oglas v reviji, ki nas prepriča v nakup, meni v restavraciji, na podlagi katerega se odločimo za kosilo… Vse to in še več je rezultat premišljenega združevanja črk, barv, simbolov in slik v vizualno podobo, ki ciljni skupini ljudi sporoča neko idejo, misel ali sporočilo. Namen grafičnega oblikovanja je obveščanje, prepričevanje, spodbujanje, organiziranje, nudenje užitka, prodaja…
Nudimo vam grafično oblikovanje naslednjih elementov:
- LOGOTIPI, VIZITKE, DOPISI, MAPE
- PROSPEKTI, BROŠURE, LETAKI in ZGIBANKE
- REVIJE, KATALOGI, BILTENI, OBČINSKA GLASILA
- PLAKATI, TRANSPARENTI, TISKANI OGLASI
- CENIKI in MENIJI
- VABILA, ČESTITKE in VOŠČILNICE
- KOLEDARJI, ROKOVNIKI in drugi REKLAMNI MATERIALI
- EMBALAŽE IZDELKOV
- CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE vašega podjetja
- GRAFIČNA OBDELAVA FOTOGRAFIJ
- PREZENTACIJE
- SPLETNE STRANI
- BANNER-JI
- PRIPRAVA DOKUMENTOV ZA TISK
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA (CGP) je osnova kvalitetnega vizualnega komuniciranja podjetja z naročniki in okolico. Je skupek logotipa ali znaka, barvnih kombinacij, črk ali slogana… Je stalni spremljevalec podjetja, saj se odraža v njegovi poslovni dokumentaciji, s katero podjetje komunicira s strankami in zaposlenimi (vizitke, dopisi, računi, mape, embalaža,…) in jo uporablja v vseh prodajno-marketinških akcijah (oglasi, napisi, predstavitvene brošure, letaki,…). Kvalitetna celostna grafična podoba podjetja je privlačna, enostavna in razumljiva. Z njeno vsebino se podjetje loči od konkurentov in krepi svojo prepoznavnost na trgu. Za pravilno uporabo celostne grafične podobe vam oblikujemo tudi priročnik.
PRIPRAVA DOKUMENTOV ZA TISK je bistvenega pomena za kakovost tiska. Besedilo in slike, ki jih prejmemo od naročnika, oblikujemo v smiselno celoto s skladu z željami in potrebami naročnika. V grafičnih programih uredimo besedilo, naredimo prelom besedila in slik, izberemo tipografijo, določimo barve po CMYK ali PANTONE barvni lestvici in pri oblikovanju upoštevamo potrebne dodatke za porezavo. Pripravljene predloge za tisk pred tiskom pošljemo naročniku v korekturo.